FAQ : Meest gestelde vragen

Leest u eerst onze FAQ aub voor u ons een bericht stuurt.

Hoe komt het dat uw prijzen zo laag zijn ?

We kopen grote volumes aan van licenties op alle producten bij bedrijven die overstock hebben of ongebruikte licenties om zo de laagst mogelijke prijs te krijgen. We hebben ook minimale overheadkosten, zoals geen operationele kosten voor de winkel.

Zijn deze licenties volledig legaal ?

Uiteraard ! We moedigen al onze klanten aan om hun e-mailadres te registreren en hun specifieke Microsoft Office-productsleutel via Microsoft online activering te registreren om verificatie en tracking van hun authentieke softwareproducten te garanderen.

Is de software zelf ook inbegrepen ?

U krijgt de beschikking over de software via digitale download.  Digitale download is een elektronisch geleverd product, waarmee u uw nieuwe software onmiddellijk kunt downloaden en gebruiken. Dit betekent dat een fysieke CD of DVD niet bij uw aankoop is inbegrepen. Het software-installatieprogramma wordt gedownload via cloudgebaseerde opslag.

Kan deze gebruikt worden op verschillende computers ?

OEM- en retailproductsoftwarelicenties zijn ontworpen om op slechts één computer te worden geïnstalleerd en geactiveerd, tenzij anders aangegeven. Als u de software op een andere computer wenst te installeren moet u deze eerste verwijderen op de geinstalleerde computer.

Wanneer krijg ik mijn bestelling ?

Zodra uw betaling is voltooid, kunt u uw software onmiddellijk downloaden vanaf de pagina met de orderbevestiging. U ontvangt ook een downloadlink per e-mail samen met uw licentiecode.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen ?

De mail met daarin uw licentiecodes en links naar de software zal automatisch worden verstuurd na uw bestelling, dus u krijgt die al binnen enkele ogenblikken in uw mailbox. De mail zal verstuurd worden naar het e-mailadres waarmee u besteld heeft.  Vermoed u dat u een fout e-mailadres heeft ingegeven contacteer ons dan zo snel mogelijk via [email protected]

Kijk ook zeker uw spam of junk folder na, vooral als u een e-mailadres heeft dat op @hotmail.xxx of @live.xxx of @outlook.xxx eindigt. Log dan in via een webbrowser op outlook.com met uw emailadres en wachtwoord en kijk daar naar de folder Junk Email. Deze folder is dikwijls niet weergegeven in uw emailprogramma.

 

Ik kan niet activeren ?

Licentiepromo verkoopt soms pre-owned licenties. Dat wil zeggen dat wij licenties verkopen die eerder geactiveerd zijn, maar wegens vervanging van hardware of faling van het bedrijf niet meer actief zijn. Deze licenties worden dan weer opnieuw geactiveerd. Nu is het mogelijk dat het opnieuw activeren niet is gelukt via internet. Deze licenties werken dan nog steeds door her-activatie via de telefoon. Kies voor “Telefonische activatie” en volg de procedure.

Wij geven u een 100% licentie garantie. Wij garanderen u, dat indien u bij ons een licentie koopt, u van ons een optimaal werkende licentie krijgt.

U kunt in de tussentijd altijd via onze downloadpagina een volledig werkende proefversie downloaden van het softwareproduct van uw keuze.

Wat is telefonische activatie ?

Licentiepromo verkoopt soms pre-owned licenties. Dat wil zeggen dat wij licenties verkopen die eerder geactiveerd zijn, maar wegens vervanging van hardware of faling van het bedrijf niet meer actief zijn. Deze licenties worden dan weer opnieuw geactiveerd. Nu is het mogelijk dat het opnieuw activeren niet is gelukt via internet. Deze licenties werken dan nog steeds door her-activatie via de telefoon. Kies voor “Telefonische activatie” en volg de procedure.

—————-

U kiest dan het gratis nummer van uw land in de selectie lijst en neemt contact op met Microsoft. Een computerstem zal u begeleiden. U geeft uw code op die zal weergegeven worden op uw scherm en de computerstem zal u een bevestigingscode opgeven die u zelf terug moet ingeven voor de activatie van uw software.

Indien u wenst kan u deze Telefonische activatie ook online doen via deze link : KLIK HIER Maar dit is iets moeilijker omdat u de cijfers dan manueel moet ingeven.

————–

Krijgt u bij de telefonische activatie op het einde van het gesprek toch nog een specifieke foutmelding neem dan asap met ons contact via [email protected] met deze exacte foutmelding dan lossen wij dit op voor u.

Ik wil upgraden van Windows 10 Home naar Pro

Upgraden van Windows 10 Home naar Windows 10 Pro is niet zo vanzelfsprekend.

Als u de aangekochte licentiesleutel ingeeft in een Windows 10 Home zal u een foutmelding krijgen omdat Microsoft dit niet toelaat.

Er is echter een gemakkelijke oplossing.

In Windows 10 gaat u naar instellingen – bijwerken en beveiliging – activering..

Daar kiest u voor “productcode wijzigen”

Dan geeft u deze sleutel in :

8DVY4-NV2MW-3CGTG-XCBDB-2PQFM

Met deze sleutel zal uw upgrade naar Windows 10 Pro starten. Echter hierna is uw Windows Pro nog niet geactiveerd. Dan herhaalt u de bovenstaande stappen maar met uw aangekochte sleutel. Hierna zal uw Windows Pro geactiveerd zijn.

Ik heb problemen met de installatie of activatie van Office

De meeste problemen bij de installatie of activatie van Office worden veroorzaakt door het feit dat er nog een oude of andere Office versie op uw systeem aanwezig is. Op een nieuwe laptop staat er bijvoorbeeld nog een proefversie van Office 365 die in conflict komt met nieuwe versies.

Voorbeelden van fouten :

  • U krijgt bijvoorbeeld foutmelding Foutcode 30182-1 (2)
  • Office wil enkel 32-bits installeren en geeft u een melding
  • Uw office vraag achter een email adres voor de activatie
  • U krijgt Office niet geactiveerd of de sleutel blijkt niet correct.

Al deze fouten zijn op te lossen door oude of andere Office versies te verwijderen.

U kan hier lezen hoe u dat doet :

https://support.office.com/nl-nl/article/office-verwijderen-van-een-pc-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8

Wil u controleren of u wel met de correcte Office versie werkt , ga dan naar in Word of Excen naar Bestand – Account en in de rechterkolom ziet u uw versie van Office en de activatie.

Stuur ons een bericht




Wij beantwoorden al uw vragen binnen 24h. U kan ook steeds een mailtje sturen naar [email protected]

Bekijk ook onze :

Privacy beleid
Retourbeleid